فلانی

  • ۰
  • ۰

درد

در میان توضیحات در مقابله با هیچ حسی نیست اما می تواند تمام حس های در خود داشته باشد درد اکسیری از تمام حس های بد و شاید خوب است 

وقتی درد می کشی فرقی نمی کند چه باشد مهم این است که چه زمانی پایان می یابد البته بعضی از درد ها هم مادام العمر زده اند یا با او کنار بیایی یا او تو را از پا دراورد این بازی اوست قاعده خاص و مهمی هم ندارد .

هر وقت که در کودکی به زمین می افتادم او را در وجودم حس می کردم فریادی بلند که انگار عکس العملی درست از بی احتیاطی خودم بود شاید بعضی اوقات او را زیاد بزرگش می کردم گریه کردن چیزی بود که حال درد را خوب می کرد و از حال بد من نشات گرفته بود .

اگر بخواهی حس درد به کسی منتقل کنی نیاز نیست تا از ساختمان دو طبقه ای او را به پایین پرت کنی تا از شدت درد استخوان های بیرون زده اش از گوشت به خود بپیچد با زبان هم می شود. درد حس عجیبی است همه جا هست در همه قلب ها به هزاران دلیل و داستان .

شاید درد همه ی این هایی که گفتم نباشد بلکه بیشتر از این حرف هاست درد زیبای مادر شدن شاید شیرینی دردی باشد که زنی بعد از تحمل رنج های بسیار بعد از نه ماه ان را می چشد.





  • ۹۶/۱۰/۰۵
  • fflanyy fy

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی